Love all u beautifuls night night mwah x


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

Rollercoaster of life or some thin !!


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

whale you're boring , so I'm leaving. adios

Love ya bye babe :)


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

i'm just going to pretend I didn't hear that wrong, aha.

Aha yeah you heard it right :)


posted 2 years ago on 10/4/2012 -
Anonymous said:

your new heart tattoo is massively edgy, zayn.

Aha thanks for noticing I love u ! Mwah x


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

most anons aren't nice. you're more than nice..lol

I’m more than nice I’m cool :) x


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

Don’t freak out ova me I’m just like you aha cuties :) x


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

lol obviously. xD

Aha yeah obviously x


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

whale i love pickles either ways , wait wtf? you're dirty nigga. aha i shall call you zaynasty.

That’s what my mum calls me ! Who knew aha


posted 2 years ago on 10/4/2012 -

ima bout to fall asleep, even if i did get up to get it i wouldn't watch the movie anyways. haha, tmrw tho.

Aha yeah tomorrow for sure ! :) x


posted 2 years ago on 10/4/2012 -